• Part of
    Ubiquity Network logo
    Join Mailing List Submit a book proposal

    Read Chapter
  • No readable formats available
  • Eleverna, datorerna och spanskan. Studier av gymnasieelevers användning av datorer i spanskundervisningen

    Kent Fredholm

    Chapter from the book: Bardel, C et al. 2021. Forskarskolan FRAM – lärare forskar i de främmande språkens didaktik.

     Download

    Chapter title in English: The pupils, the computers, and Spanish. Studies of computer use in upper secondary school Spanish.

    Två studier ligger till grund för kapitlet. En undersöker gymnasieelevers attityder till datorer i spanskundervisningen, en annan deras användning av digitala resurser och dessas effekter på språkinlärningen. Elever i spanska 4 deltog genom att skriva lektionsdagböcker och besvara en enkät, eller genom att skriva uppsats med eller utan tillgång till internet.

    Chapter Metrics:

    How to cite this chapter
    Fredholm, K. 2021. Eleverna, datorerna och spanskan. Studier av gymnasieelevers användning av datorer i spanskundervisningen. In: Bardel, C et al (eds.), Forskarskolan FRAM – lärare forskar i de främmande språkens didaktik. Stockholm: Stockholm University Press. DOI: https://doi.org/10.16993/bbg.e
    License

    This is an Open Access chapter distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 license (unless stated otherwise), which permits unrestricted use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. Copyright is retained by the author(s).

    Peer Review Information

    This book has been peer reviewed. See our Peer Review Policies for more information.

    Additional Information

    Published on May 4, 2021

    DOI
    https://doi.org/10.16993/bbg.e


    comments powered by Disqus